Να αλλάξει την εταιρική επωνυμία της σε Meta αποφάσισε η Facebook Inc., αποσυνδέοντας το όνομά της από την πασίγνωστη πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως ανακοίνωσε ο CEO της, Mark Zuckerberg, σε τηλεδιάσκεψη.

Στο μεταξύ, οι χιλιάδες σελίδες εσωτερικών εγγράφων που παρέδωσε στο Κογκρέσο η μάρτυρας δημοσίου συμφέροντος και πρώην υπάλληλος του Facebook, Φράνσις Χάουγκεν, παρουσιάζουν μια εταιρεία με πολλές εσωτερικές συγκρούσεις που σχετίζονται με τις πολιτικές της.

Τα έγγραφα αποκαλύπτουν πολυάριθμες περιπτώσεις όπου ερευνητές και απλοί εργαζόμενοι αποκάλυψαν βαθιά ριζωμένα προβλήματα τα οποία η εταιρεία στη συνέχεια παρέβλεψε ή αγνόησε.

Την περασμένη Παρασκευή, το NBC News δημοσίευσε ένα άρθρο που αναφερόταν στην «Drebbel», μια εσωτερική ομάδα εργαζομένων του Facebook, υπεύθυνη για τον εντοπισμό και την αφαίρεση ομάδων που πρότειναν στους χρήστες επιβλαβές περιεχόμενο στο Facebook και το Instagram.

Το Facebook επενδύει δισεκατομμύρια στο metaverse καθώς μειώνονται τα έσοδά του από τις διαφημίσεις

Το Facebook σχεδιάζει να δαπανήσει τουλάχιστον 10 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος για το Facebook Reality Labs, το τμήμα του metaverse που έχει αναλάβει τη δημιουργία υλικού, λογισμικού και περιεχομένου επαυξημένης (AR) και εικονικής (VR) πραγματικότητας.

«Δεσμευόμαστε να υλοποιήσουμε αυτό το μακροπρόθεσμο όραμα και αναμένουμε να αυξήσουμε τις επενδύσεις μας για τα επόμενα αρκετά χρόνια», έγραψε η εταιρεία κατά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου στις 25/10. Το Facebook θεωρεί τις τεχνολογίες AR και VR ως τον πυρήνα «της επόμενης γενιάς διαδικτυακών κοινωνικών εμπειριών».

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχει δηλώσει ότι τα επόμενα χρόνια, το Facebook δεν θα είνα μια εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης, αλλά μια επιχείρηση που επικεντρώνεται στο metaverse.

ΠΗΓΗ: https://www.ertnews.gr