Οι επιστήμονες ανακάλυψαν μόλις λίγα χρόνια πριν ότι οι οσφρητικοί υποδοχείς δεν
υπάρχουν μόνο στην μύτη! Άλλα όργανα όπως ο εγκέφαλος ,ο αδένας του προστάτη 
και το δέρμα συμβάλουν στην σύλληψη μιας μυρωδιάς .

Η Αμερικανίδα ψυχολόγος αρωμάτων Ρειτσελ Χερτζ αναφέρει χαρακτηριστικά στο βιβλίο της  ‘Το Άρωμα της Επιθυμίας’ : 
 «Αν δεν είχαμε την αίσθηση της οσμής ,δεν θα είχαμε ούτε συναισθήματα». 

Η μύτη λοιπόν είναι το όργανο που μεταφέρει απευθείας τις επιδράσεις στον εγκέφαλο.
Αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η οσμή έχει διαισθητική επιρροή διαρκείας σε σχέση
με την όραση και την ακοή. Με αυτό τον τρόπο ,ο ανθρώπινος εγκέφαλος οργανώνεται
γύρω από το οσφρητικό σύστημα από την στιγμή της γέννησης μας, ακόμα και όταν δεν το
γνωρίζουμε ,όπως όταν κοιμόμαστε.

Μπορεί να αισθανθούμε ασφάλεια, φόβο ή ευτυχία μόνο από την επαφή μας με μία
μυρωδιά! Οι μυρωδιές μας επηρεάζουν στην επιλογή του συντρόφου μας αλλά μπορούν
να καθορίσουν τα πρότυπα μάθησης μας , την κρίση μας για τους άλλους ακόμη και την
αίσθηση της γεύσης μας.

«Αποπλάνηση»

Διαποτιζόμαστε από πληροφορίες μυρωδιών ακόμη και αν δεν το γνωρίζουμε συνειδητά.
Οι ‘γκουρού’ της στρατηγικής του μάρκετινγκ υιοθετώντας αυτό το κομμάτι οσμών
συμβουλεύουν τις εταιρίες να χρησιμοποιούν προωθητικές μυρωδιές .
Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η διακριτική μυρωδιά των καινούργιων αυτοκινήτων
που υπάρχει πάντα και στις αίθουσες εκθέσεων για να αυξήσει την επιθυμία για νέο
αυτοκίνητο αλλά και της μυρωδιάς της πούδρας που χρησιμοποιείται στον χώρο των
καταστημάτων που φιλοξενούν βρεφικά ρούχα και αξεσουάρ, κάνοντας τον χώρο
ευχάριστο αυξάνοντας την τάση μας να αγοράσουμε κάτι. Δεν χρειάζεται ωστόσο πανικός
γιατί όλο αυτό λειτουργεί όταν η μυρωδιά ταιριάζει πραγματικά με το προϊόν και στην
πραγματικότητα δεν αρκεί μόνο ένα ευχάριστο άρωμα για την απόφαση μιας αγοράς!

«Δυο όψεις»

Μία μυρωδιά έχει εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα σε κάθε άτομο σε συνδυασμό πάντα
με την συγκεκριμένη εμπειρία που σχετίζεται με αυτή. Οι μυρωδιές δεν είναι ποτέ
ουδέτερες αντιθέτως ταυτίζονται με συναισθήματα και αντικείμενα. Ωστόσο, αφού δεν
αρέσουν σε όλους οι ίδιες μυρωδιές , μπορεί και να υπάρχουν διαφωνίες . Η ταύτιση μαμε το άρωμα της ‘επιτυχίας’ ή της ‘αποτυχίας’ είναι εντελώς αυθαίρετη. Σκεφτείτε το
χαρακτηριστικό άρωμα της λεβάντα. Το πραγματικά ηρεμιστικό της αποτέλεσμα μπορεί να
μας κάνει ανήσυχους αν το συνδέσουμε με την τρομακτική σοφίτα της γιαγιάς! Οι μυρωδιές
μπορούν να έχουν επίσης ένα τονωτικό αποτέλεσμα ,αλλά αν μια μυρωδιά συνδέεται με μία δυσάρεστη εμπειρία , είναι πολύ πιθανό να προκαλέσει πονοκέφαλο ,παρά να τον
απαλύνει!

«Εξάρτηση»

Πολλά παιδιά δεν πάνε πουθενά χωρίς το ΄Νάνι΄ τους ή το ¨Μυριστώ΄ τους . Συνήθως αυτό
είναι μια κουβέρτα , ένα κουκλάκι ή απλά ένα πανί που έχει την μυρωδιά του σπιτιού τους
και τα κάνει να νοιώθουν πιο άνετα στον μεγάλο και απέραντο κόσμο. Είναι σύνηθες να
μυρίζουμε τα ρούχα των αγαπημένων μας προσώπων όταν αυτά λείπουν για να
ξυπνήσουμε τις ζεστές αναμνήσεις μας από αυτούς! Και τέλος σίγουρα μπορούμε να
αναγνωρίσουμε ένα φορεμένο ή ακόμη και όχι δικό μας μπλουζάκι ανάμεσα σε ρούχα
άλλων. Δεν μπορούμε να μυρίσουμε τον εαυτό μας αλλά δεν μας είναι άγνωστο το άρωμα
του σώματος μας!

Στο αρωματοπωλείο Ρίς Αρώματα λατρεύουμε τις μυρωδιές και αναγνωρίζουμε την
δυναμική τους . Γι αυτό σε εμάς, εκτός από το να διαλέξεις το δικό σου άρωμα μέσα από την μεγάλη ποικιλία μας σε mainstream εμπορικά αρώματα, μπορείς να δημιουργήσεις και τα δικά σου μονοθεματικά .

Ξέρουμε ότι κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός. 
Όπως διαφορετικά αποδίδει το κάθε άρωμα σε κάθε άνθρωπο.

Διάλεξε λοιπόν την μυρωδιά που σου αρέσει και οι έμπειροί μας συνεργάτες θα σου
προτείνουν τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό, για να δημιουργήσεις το δικό σου,
προσωποποιημένο πακέτο περιποίησης.
Άρωμα τύπου (sprayή rollon), showergel, bodylotion, aftershave, κ.α. όλα αρωματισμένα
με το δικό σου άρωμα!

Ξεχωριστά και μοναδικά προϊόντα που θα ταιριάζουν μόνο σε σένα και μόνο για σένα!

‘Ρίς αρώματα
Ευαγγελιστρίας 8 46100 Ηγουμενίτσα
τηλ. : +30 2665 301516 , 690 7200 272