Χρήση της ψηφιακής πλατφόρμας της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, myDATA, μπορούν πλέον να κάνουν όλες οι επιχειρήσεις της χώρας. Όπως ανακοίνωσε η ΑΑΔΕ, η επιτροπή ελέγχου καταλληλότητας για την έγκριση λογισμικού υπηρεσιών παρόχων ηλεκτρονικής έκδοσης στοιχείων - στην οποία συμμετέχουν και εκπρόσωποι της αγοράς από τον ΣΕΒ και τον ΣΕΠΕ - χορήγησε τις πρώτες τέσσερις άδειες καταλληλότητας για λογισμικά ψηφιακής τιμολόγησης, που έχουν αναπτυχθεί από ισάριθμες εταιρείες.

Όσες επιχειρήσεις επιλέξουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες αυτών των παρόχων, μπορούν αυτόματα να διαβιβάζουν τα παραστατικά εσόδων, που εκδίδουν, στην πλατφόρμα myDATA (my Digital Accounting and Tax Application) στον ιστότοπο mydata.aade.gov.gr.

Η διαδικασία αδειοδότησης είναι διαρκής και οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις μπορούν να ενημερώνονται για τους αδειοδοτημένους παρόχους στον ιστότοπο της ΑΑΔΕ https://www.aade.gr/adeiodotimena-logismika-parohon-ilektronikis-timologisis.

Η διαβίβαση των παραστατικών ψηφιακής τιμολόγησης γίνεται με ευθύνη του παρόχου, σε πραγματικό χρόνο, και αυτόματα, με την έκδοση των παραστατικών. Τα προς έκδοση ψηφιακά τιμολόγια υποβάλλονται σε βασικούς ελέγχους από την πλατφόρμα myDATA και σημαίνονται με τον «Μοναδικό Αριθμό Καταχώρησης» (ΜΑΡΚ), ο οποίος συνοδεύει υποχρεωτικά κάθε τιμολόγιο, που εκδίδεται από αδειοδοτημένο λογισμικό.  Διαβάστε περισσότερα Έδω

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ